Dieta dr Dukana Faza III

Dieta dr DukanaDieta dr Dukana faza trzecia – faza utrwalania wagi
Po osiągnięciu postawionego sobie celu, a zatem po dojściu do wymarzonej wagi, co dla wielu osób może trwać nawet kilka miesięcy, pora na jej utrwalenie. Etap ten jest najbardziej istotny, bowiem pozwala on na utrzymanie osiągniętej wagi, co jak wiemy, nie jest łatwe w przypadku stosowania innych diet.

Niejednokrotnie po zakończeniu diety dochodzi do efektu jo-jo, bowiem organizm zaczyna otrzymywać znacznie więcej, aniżeli dostawał do tej pory, efektem czego jest wzrost wagi kończący się często osiągnięciem przedziału wagowego zbliżonego do tego sprzed rozpoczęcia odchudzania.
Ze względu na to, dieta dr Dukana przewiduje fazę utrwalania, polegającą na wcieleniu w życie zdrowych i rozsądnych nawyków żywieniowych, do których organizm przyzwyczaił się podczas fazy pierwszej i drugiej (ataku i naprzemiennej).

Faza ta przewiduje następujący czas jej trwania: na każdy zgubiony kilogram poświęcamy dziesięć dni, co oznacza, że jeśli udało się nam schudnąć 10 kilogramów, faza utrwalania wagi winna trwać dni sto.

Faza ta opiera się na produktach spożywanych w fazie ataku i fazie naprzemiennej, ze wzbogaceniem jej o takie produkty jak:

pieczywo pełnoziarniste, maksymalnie 2 kromki dziennie,
ser (kilka plasterków na dzień),
makaron, ryż lu ziemniaki (2 razy w tygodniu jeden z wymienionych produktów),
pieczeń z polędwicy wieprzowej,
owoce o niskiej zawartości cukru (zakazane są banany, czereśnie oraz winogron).

Raz w tygodniu można zjeść obiad z przystawką i daniem głównym, popijając przy tym kieliszek czerwonego wina, jednak po takiej uczcie należy na jeden dzień przejść do menu z fazy ataku, a więc sięgnąć po chude mięso i wędliny, ryby, owoce morza, podroby, chudy nabiał czy jaja.

Zobacz źródło informacji:

audioxen ceneo I opinie o lutenea I artroser skład I snoril jak stosować

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *