Dieta Ziemniaczana

Do dnia dzisiejszego wielu ludzi uważa, że ziemniaki nie mają szczególnych właściwości dla ludzkiego organizmu. Większości kojarzą się one z warzywami, które tuczą. Najwyższa pora aby obalić wszystkie niekorzystne mity na temat ziemniaków. Warzywa te mogą być stosowane jako główny składnik diety, którą postaram się państwu przybliżyć. Ziemniaki wbrew pozorom nie zawierają dużej ilości kalorii, dlatego bezzasadnym jest twierdzenie, że tuczą oraz są szkodliwe dla organizmu. Dieta ziemniaczana jest bogata w białka, magnez a ponadto fosfor, cynk, węglowodany.

W jej skład wchodzą również witaminy A, B1, B2, B6, PP oraz C. Zalety kuracji ziemniaczanej to pozbycie się 3 kg w ciągu 2 tygodni. Do ich podstawowych właściwości zaliczamy redukcję stresu, poprawę nastroju oraz odpowiednie nawodnienie organizmu. Dieta redukuje trawienie i leczy wrzody żołądka oraz dwunastnicy. Dużym jej atutem jest duży wpływ na poprawę koncentracji oraz eliminacji zaparć i niestrawności. Ziemniaki mają bardzo korzystne działanie na nasze włosy i paznokcie.

Dieta ziemniaczana może trwać maksymalnie 2 tygodnie oraz przewiduje 3 posiłki dziennie. W czasie diety nie powinno się spożywać słodyczy aby osiągnąć zamierzony cel. Co najmniej jeden posiłek w ciągu dnia powinien zawierać ziemniaki. Nie należy zapominać o odpowiednim nawadnianiu organizmu. Najlepszym płynem w czasie terapii jest woda mineralna oraz herbata zielona. Bardzo ważną kwestią podczas diety już aktywność fizyczna. Wskazane są spacery, jazda na rowerze oraz lekkie przebieżki. Optymalny czas aktywności fizycznej powinien trwać minimum 30 min.

Zobacz tutaj:

audioxen skład I lutenea dawkowanie I artroser opinia I snoril allegro

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *